Dramatik.

Kvällen blev lite kaos, om man säger så. Tänker inte gå in
på detaljer, så jag gör en lång historia kort. Jens har mått
dåligt ett par dagar, han spydde, jag hade inte hjärta till att
låta honom ta upp allt själv (har aldrig sett nått värre, hela
badrumsgolvet var..ja..) så jag försökte trots att jag vet hur
känslig jag är, ta upp det. Men när lukten trängde sig in i
näsborrarna, klarade jag inte av det, så jag..ja. Punkt.

Tre saker jag konstaterat under denna kväll: Ettor fylls
med lukt väldigt snabbt, men det är näst intill omöjligt
att få bort lukten.

Idag var nog sista gången jag åt kyckling. Någonsin.

Jag skulle kunna dö för Jens, tusen gånger om.

Nu ska jag röja upp lite här, sen ska jag hoppa ner i sängen
och se Solsidan. Imorgon börjar praktiken, känner mig smått
nervös. Jag som alltid lyckas klanta till mig, på ett eller annat
sätt.
Jaja, det får jag oroa mig mer för imorgon. Nattinatti ♥

Tumblr_l79gk4wawv1qzadkqo1_400_large









Kommentarer
Postat av: Lisa

becuse you LOVE me.

2011-03-06 @ 22:28:31
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0