Are u living your dream?



Att resa behöver inte var dyrt. Inte överdrivet, i alla fall. Att resa till London är
nånting jag länge velat göra. Gå på madame tussauds vaxkabinett, åka London eye,
se röda telefonkioskar och åka dubbeldäckare. Bara tanken vid allt detta får mig att
längta, längta något fruktansvärt.

Har gjort ett par jobbansökningar nu, skrivit cv:n och sådär. Även fast jag ligger så dåligt
till, och inte hunnit fylla 18, så hoppas jag vid mitt liv att någon vänlig själ kan ge mig ett jobb.
Jag vill jobba för kung och fosterland, och sedan gör något jag verkligen vill för pengarna. Ni
kanske har listat ut vad det är?
Med eller utan Jens, så far jag. En vacker dag, ja, då far jag.

Någon gryta blev det inte. Tiden sprang iväg, sen kom Jens söta mormor och morfar hit,
och berättade alla världens historier om när dom var unga, vilka roligheter dom hittade
på, hur kul dom hade. Jag bara älskar att höra sånna historier, kan utan tvekan sitta
timma efter timma och bara lyssna.

Nu ska jag se sista avsnittet av solsidan (åååh), sen blir det att försvinna in i drömmarnas
värld. Nattinatti. ♥

"
Why do we close our eyes when we pray? When we cry? When we dream? Or when we kiss?
Because we know that the most beutiful things in life are not seen, but felt by heart.
"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0