gurktjuven

Idag har jag haft en dag då jag riktigt har tagit hand om mig själv. Tog en lång varmdusch i morse, köpte en hår inpackning och ansiktsmask på Dollar store igår, Så använde hårinpackningen när jag duschade och efter la jag på ansiktsmasken, kom sen på att jag såg ut som man ska se ut när man har ansiktsmask. morgonrock,turban i håret och en grön ansiktsmask så det var ju bara gurkorna som saknades så jag tänkte "äh vad fan, lika bra att lägga på dom också" så jag satte mig i fotöljen och la på gurkorna, Carro och Martin tyckte jag såg rolig ut så jag sa till Carro att hon skulle ta kort. precis så kommer hundjäveln och snor en av mina gurkor, som tur var så lyckades Carro fånga denna händelse på bild så jag kan dela med mig av den.




Kommentarer
Postat av: Linda

Haha så otroligt gulligt!

2011-03-03 @ 14:08:29
URL: http://atlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0