LÄNGTAR!


Nu är det bokat och klart, den 11:e september tar jag och älskling flyget
ner till Stockholm, för att sedan flyga vidare till Thailand och Phuket! Där
väntar oss ett hotell alldeles uti havet, sol, bad och god mat. Och som pricken
över i:et har vi även bokat in en båtresa till Phi Phi-öarna. Kommer bli så
underbart! ÅÅH, VAD JAG LÄNGTAR!

Avis? Jasså, lite? Mycket? Äh, lugna puckar. Jag ljuger. Jag ljuger nå så överdrivet.
Nej, vi har inte bokat en resa till Thailand. Inte ens ner till stockholm. Inte nån stanns.
Men med tanke på denna kalla, bitska vinter som det har varit, är det då så konstigt
att jag drömmer mig bort? Att jag varje dag går in på en massa resebyråer på internet
för att hitta den perfekta resan?

Men så länge jag lever som jag gör nu, som en fattig student med endast studiebidraget
som enda inkomst, så får jag fortsätta drömma. Drömma mig bort till värme, sol, blåa
hav och sand mellan tårna. Och om du, just vid detta tillfälle, kom på att du har några
tusenlappar som bara ligger och skräpar, så tar jag gärna emot dom.





Kommentarer
Postat av: Lisa

give to me<3

2011-03-06 @ 16:08:11
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0