Little sister ;)

Hejsan hoppsan!:) Minnas lillasyster Lisa här. Tänkte sno deras grymma blogg lite^^ hihihi. Nu är det så att Minna och jag är nästan som tvillingar.. Vi har samma stil :o Min söta älskade syster vill nu ha samma kläder som mig.. Vad ska man göra med hon? Det är bara för att hon ÄLSKAR mig. Förövrigt så tycker jag att du ska komma hem någon dag Minna. Eller så kommer jag till dig! Börjar verkligen sakna dig nu :( Nu ska jag inte tråka ut era läsare nånting mer. Hihihi :') Och uppdatera mer! Visa lite mer... typ. Photoshop guider och så? jajajaj, ha det bäst alla söta saker som läser denna grymma blogg!:)



HAHAHHAHAHAH, ojojoj...
Älskar dig Minnis!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0