Medans jag väntar på att Jens ska komma hem..

1. Vem är du?
Minna.
2. Attityd: För det mesta glad, men kan bli jäkligt förbannad.
3. Ålder: 17 jäkla år..
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: Boissbaon.blogg.se ??
6. Du kommer från: Sverige.
7. Du bor: Älvsbyn.
8. Ekonomi: 10 kronor i jackfickan.
9. Civilstatus: Världens bästa Jens.
10. Stjärntecken: Skytt.
11. Mac eller PC? PC.
12. 1024*768 eller 800*600? ??
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Explorer och crome.
14. Din bästa egenskap: Att jag oftast är glad (?).
15. Din sämsta egenskap: Att när jag väl blir arg, brakar helvetet lös.
16. Husdjur: Zigge och Jens Enya! :)
17. Familj: Mamma och pappa, Lisa och Maja.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Benen.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Ingen aning!
20. Jag sover: När jag är trött.
21. Djur jag är lik: Vattenbuffel.
22. Tror du på något? Kärlek vid första ögonkastet! :)
23. Frisyr: Halvlångt, tunt, mörkt, äckligt hår.
24. Hårfärg: Mörkbrunt.
25. Ögonfärg: Blå.
26. Längd: 166 cm!
27. Vikt: Bra fråga.
28. Skostorlek: 38/39.
29. Gillar: Alla underbara person! Mat, köra skoter, medmera..
30. Ogillar: Falska människor som tror dom vet nått.
31. Favoritmat: Palt, stekt fläsk, grillat, blöta, asiatiskt.. massor!
32. Favoritglass: Twister!
33. Favoritdessert: Cheesecake, kanske? :)
34. Favoritpizza: Venedig.
35. Favoritdryck: Vatten!
36. Gillar du godis? Älskar!
37. Isåfall vilken sort? Choklad och sånna där små, röda, hårda! :)
38. Favoritdrink: No idea.
39. Favoritfilm: Titanic!
40. Favoritdag: Fredag.
41. Favoritklädesplagg: Koftor, typ.
42. Favoritbok: Pojken som kallades det.
43. Musiksmak:
 Rock!
44. Favoritdoft: Vanilj.
45. Favoritblomma: Rosor.
46. Öl eller vin? Nada.
47. Liknar du en kändis? Knappst.
48. Senast köpta skiva: Inte den blekaste.
49. Senast film på bio: Sanctum! <3
50. Bästa låten i världen: Comatose med Skillet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0