Morgonpromenix



Lyckades faktiskt sova till halv elva idag, riktigt skönt! Tror det var Enya som gjorde
att jag kunde sova så bra, varje morgon när Jens far till jobbet, hoppar hon upp i
sängen och tar över Jens plats och är bara hur mysig och gosig som helst, sötvovve!

Efter vi hade vaknat gick vi ut på en lång promenad i det härliga vädret, känner mig
faktiskt en aning bättre nu, skönt! Hur som helst, så var det jätteskönt att få komma
ut, 15+ i solen, vatten droppar från taket, barnskratt, kan det bli bättre? :) Näe, nu
är nog våren på väg!

När vi kom in vart jag så jäkla colasugen (av nån konstig anledning). Så jag
tog mig en burk, och lyckades ÄNTLIGEN få på film vem som också gillar
cola. Laddar upp den snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0