Sandras Birthday

Ja då var min födelsedag över. Har haft en riktigt bra födelsedag med fina presenter och gott fika som jag själv har gjort, hihi. Känner mig som en stoppad korv just nu. Har blivit en hel del tårta för mig idag så jag lär ju få ligga med spyhinken sen när jag ska sova. När jag får i mig för mkt kommer alltid illamåendet + halsbrännan smygandes på precis när man ska sova. men vad fan, man fyller ju bara en gång per år och dessutom fyller man bara 18 en gång i sitt liv så det ska firas.

Åh jag älskar min frisyr. Går ju att göra flera olika sorters frisyrer. Prövade att göra en Mohawk och det gick det också.

Om ni undrar vrf jag har mina fingrar i ansiktet är det för att jag först hade tänkt visa mitt ursnygga nagellack som jag fick av Minna <3 Och självklart så kan jag ju aldrig vara seriös på bild, så det blev som det blev, men jaja.
Visst blev det Lite rockabilly?
Jag far bara mer och mer åt det hållet. Märkte att det har
kommit mer och mer rockabilly/50-60 tals musik på min spotifylista på sista tiden. Nu fattas det väll bara att jag börjar klä mig i prickiga klänningar och kjolar då också.



// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0