Skratta eller gråta?

Jani.. Nä, jag vet inte vars jag ska börja. Kan bara säga att den här
dagen har varit fullkomligt åt helvete. Allt har bara varit emot både
mig och Jens, jävlat allt. Ingenting som vi hade planerat in blev som
det skulle. Men that's life.

Imorgon kan jag tänka mig att den inte blir någon höjdardag heller.
Ska nämligen på min första begravning, kommer bli riktigt jobbigt.
Även fast vi inte stod så jättenära, så betydde han mycket.
En riktig glädjespridare, livsglad och världens omtänksammaste.
En som vi lovade att vi skulle komma och hälsa på snart, men aldrig
hann. Livet kan förändras så snabbt, både till det bättre och sämre.
Det är nästan skrämmande..

Näe, ska inte sitta och deppa. Detta är mina sista dagar på lovet,
och då ska jag ha kul! Livet är jäkligt underbart trots allt, om man
tänker efter! :)

Tumblr_lhjf2xmivf1qhaqsro1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0