Tralala


Sitter här i min ensamhet. Alla in tha family sover, klockan är 01:35 och jag borde egentligen sova. Men sover jag? Nejnej, Inte går jag och sover tidigt på helgerna. Jag är och kommer alltid att vara en nattuggla. Det är det bästa jag vet att sitta uppe och uggla om nätterna. det är mysigt och skönt. Den här lördagen sög. kunde verkligen ha varit mycket, mycket bättre. Orkar inte gå in på detaljer men den var i alla fall inte den bästa lördagen jag haft. I alla fall så har jag suttit inne i mitt rum och roat mig med att pröva på sminkningar på Youtube. Hittade ett youtubeklipp om hur man sminkar sig som en pin-up. Vart snyggt. Lägger upp youtubeklippet här om det är någon som är intresserad.




Får väll lov att bjuda på en egobild på mig själv den här gången..vilket never ever händer
.Jag och Minna lägger inte så ofta upp bilder på oss själva och när vi väl gör det så är det oftast en censur över ansiktet. Lägger upp den här bilden, men bara enbart för att ni ska se resultatet. Jävligt bra kvalla då på bilden också, syntes ju nästan ingenting. Men min kamera är på Ormberget och Skolans system har slut ström, så det får bli sådär nu, för John Blund har hittat hem till mig, så nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och sova.

Godnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0