Kåbdalis

Kåbdalis var ingen höjdare. Storm och svinkallt.. Jag var så jävla smart att jag glömde vantarna hemma, så jag fick åka skidor med Lisas Tjocksockar. Men det gick det med, lite kallt. Jag och Minna åkte fyra åk, sen orkade vi inge mer så satt i Restaurangen största delen av dagen. Hade väll egentligen inte behövt fara alls till Kåbban för både jag och minna var inge taggad..Jag har som helt tappat suget efter att åka slalom..förut hängde man 24/7 i Kanis och nu har jag inte åkt någonting alls i Vinter. Aja nu ska jag ta mig en lång och varm dusch.

Shower aren't just for cleaning, and some people don't go in just for cleaning....it's for..
A place thinking about life
A place when your depressed
A place to sing whithout getting embarrassed
A place for alone time
A place to get warmth
Shower are amazing

Så sant :)

//Sandra Harlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0