AiluCrash

Blev en härlig sovmorgon idag också, jag bara ääälskar att ligga kvar
i sängen och dra mig. Har precis tagit en dusch och ska snart gå och
handla för att göra hemmagjorda hamburgare. Det är ju så grymt gott!

Sen så är jag så glad att en av mina nuvarande favoritlåtar har kommit
ut på spotify. Men nu är det väl bara en tidsfråga tills mina timmar är
slut och jag måste införskaffa premium.

Har ni tänkt på hur smarta spotify är? Först fick dom spotify att framstå
som någonting som var svårt att få. Att man var tvungen att få en invite
för att få de. Nu, 2 år senare, är man beroende av det och då börjar det
kosta. Det kallar jag riktigt klyftigt!




Kommentarer
Postat av: Julia

Dom är så jävla bra! Dom ska släppa en platta i höst tror jag om jag inte minns fel:)

2011-08-20 @ 23:06:05
URL: http://juliiaanderssons.blogg.se/
Postat av: anna

Håller med dom äger!!!

2011-11-26 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0