En lång historia görs kort.

Sandra har ju i stort sett fått med allt, gällande vandringen. Kan säga er
att de första både jag och Enya gjorde när vi kom hem var att lägga oss
i sängen och det tog inte många minuter innan vi somna. Jag hade ont
i varenda kroppsdel och jag tror nästan också att Enya kände sig mör
i kroppen efter så pass mycket vandring.

Hon var i alla fall jätteduktig och allt gick jättebra. Faktum är att när
vi gick på vandringen, pratade jag och Sandra om att vi båda nån gång
vill fara och fjällvandra. Okej, det var före vi gick vilse..

På fredag kväll for jag, Jens, Julia och deras föräldrar och såg pirates of
the caribbean 4
, den var riktigt bra faktiskt! Igår totaldissade vi Luleåcrusing
och for och fiskade ist, jag fick 3 gäddor, deni! :)


Lillprinsessan


Lessa på att vara vilse..


Enya var också less, så hon grävde en grop och la sig i.


Och Sandra var bara allmänt lejd.


Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha härliga bilder! :D

var skoj i alla fall!

( vi har et badkar eftersom min mama är för lat att fixa det i badrummet och jag tycker det är kul att sitta där inne o titta på TV =)

puss!

2011-05-30 @ 19:39:43
URL: http://whospeaksswedishanyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0