En liten updatering.

Känner mig ganska så levande, trots att jorden skulle gå under igår. ;)
Hade inte en tanke på jordbävningar och andra naturkatastrofer som
påstods att få jorden att tyna bort. Istället åkte jag fram och tillbaka,
i en merca på crusingen här i Älvsbyn. Blev en riktigt, riktigt lyckad kväll!


Harold Camping. Ser ut att vara 90+, senil och
verkar vela uppmärksamhet, genom att ljuga
ihop att jorden ska gå under, eftersom bibeln
påstår de. Lilla, lilla, gubbe. Hitta på något vettigare.

Shoppingen då? Jase, jag hade pengar, var shoppingsugen, men hittade
jag nå? Nepp. Slösade jag bort alla pengar? Ja. Eller, blev två byxor,
en tröja, och lite smink rikare. Men, jag behövde verkligen nya tröjor..
och vad hittar jag? Jo, en. Jajja, får väl pallra mig in till stan någon fler gång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0