Fresh one.


En korthårig, rufisg Minna, har precis gjort bort lite skolarbeten och sitter nu och myser
för sig själv i Jens tröja.

Nu tror jag iaf att jag inte har några rester kvar. Puvvah, så skönt!
Igår for jag, älskling och Simon och fiskade. Och vi bestämde oss att tävla
om vem som fick första och största fisken. Och hör och hämpna, så vann
jag första fisken! Okej, det var ingen gammelgädda, inte ens en stor en.
Utan en liten, som nästan var söt. Men somsagt, jag fick fisk först. Sen
började jag frysa och Jens vann därmed med största fisken.

Idag blir det nog att fara till Klövern och hitta på nå kul. Nu ska jag få
mig nå i magen, sen får vi se vad som händer och fötter, tihii. ;)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0