Hur gick nationella?

Kan inte säga att nationella gick bra, men inte heller dåligt. Jag skrev
på allt, gissade till mesta dels. Om inte annat får min lärare sig ett gott
skratt när hon rättar mina svar.

Idag ska jag bannemig fara ut och fiska, sen tror jag att jag ska göra
lite ändringar i bloggen, tycker den ser lite simpel ut för tillfället, men
får se om fantasin och orken är på min sida idag, då brukar det bli
bäst! :)

Nu har det också gått en vecka och och en dag, sen jag klippte av
håret. Ja, det är ett jävla snack om detta hår, men jag är snart
klar. Dock så funderar jag starkt på att låta min kära syster använda
mig som ett steg närmare utbildningen hon ska läsa till höst, nämligen
frisör! Så med lite klipp, inbakade flätor och lite fejkhår, blir det nog
jättebra!

Till sist vill jag säga att jag älskar Jens mest av allt på denna jord.
Kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Tack för allt, älskling. ♥


Ett par år sen, ja.


Kommentarer
Postat av: Bästis

Men minna det där med kort hår skulle säkert kunna va skitcoolt på diig! Och jag vill föresten se det nångång!! <3



och apropå nationella, så förstår jag hur du känner dig.. ;)

2011-05-20 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0