I'm alive.

Yes, jag lever. Det är bara så att Jens internet inte funkar, ovanligt va?
Men nu är han i Arjeplog, och jag är hemma, så då kan jag blogga.

Helgen blev relativt lugn. Vi var i Klövern, were we love to be. Och
såg film, spelade volleyboll och såntdär. Och vilket härlig väder det
varit, så här kan det gärna fortsätta! :)

Just nu, går jag med ett hopp och längtan inom mig. En vacker dag får
Jens dendär lägenheten. En trea, med stor ballkong. Och det bästa av
allt, den är i Klövern. Jag bara älskar Klövern! Och om allt går som
jag har tänkt det, blir det nog hur bra som helst. Måste bara ta fram
mina valpögon och min bästa sida av Minna, så kanske min föräldrar
inte kan motstå mitt förslag. ;)

I övrigt så jobbar jag på. Tänker på frukt istället för godis, promenader
istället för tv:en. Och vet ni? Jag mår så jävla bra!



Fast ibland önskar jag att jag kunde vara med mina två älsklingar, dygnet
runt, varje dag. Kan sakna dom så mycket att det gör ont ända in i själen. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0