Just gonna stand there and watch me burn?

Åh, Sandra du är så gullig! Och alla ni som kommenterade hennes inlägg också,
tack. ♥

Känns som att det enda jag bloggar om är mitt hår, men det är det enda som är
aktuellt nu, haha. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Måste först och främst
klippa mig, för mina toppar är tjockare än mitt övriga hår och det gör så att jag
får en stor böj längst ner, inte alls fint. Sen så funderar jag starkt på att beställa
något slags löshår. Kanske clips? Då kan jag ju iaf välja om jag vill ha kort eller
långt hår? Ajja, det tåls att tänka på. :)

Igår tog jag och älskling en impulstur till Luleå, bara för att Jens så länge har
envisats om att köpa ett kastspö åt mig. Så jag kände mig lagomt bortskämd
när jag både fick fiskespö, fiskegrejjer och mat på exotic. Han är världens bästa. ♥

Men nu är jag iaf utrustad inför helgen, då fiske är inplanerat. Då är det jag, och
ingen annan som drar upp storgäddan! ;)



Sen ska vi även försöka hinna ut i skogen och träna Enya. Så kan tänka mig
att jag kommer njuta av att få vara ute i naturen, och inte ha en tanke på facebook,
bloggar och allt vad internet innebär. ;)


Fina Sandra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0