Bak, fåglar och hat till matematik.

Hej på er!

Kul att se att statestiken följer en jämn bana trots vår näst intill kassa uppdatering.
Nåväl!

Idag lyckades jag och Jens sova till två. Så, det blev inte så mycket gjort när det
känns som att man sovit bort halva dagen, vilket man har. Men jag trotsade iaf
"hejdå gottegrishull" och drog igång med lite bakande. Så ja, jag unnande mig
lite smet och en smakbit. Blev rabarberpaj och sommarkaka, mumsigtmumsigt!

Sen kom Sandra hit, så vi tog en långpromenad i skogen. Och nu ska ni få
höra,
att när vi går där, så flyger det upp tre stycken orrar (är 99% säker
på att det var de) och Enya fick eld i rumpan och sprang efter dom. Efter
ett tag hör vi världens ståndskall, och jag blir jätteorolig att det hänt nå
med Enya eller att hon står och skäller på någon. Men när jag tillslut hittar
henne står hon under ett träd och skäller, och när jag kommer närmare flyger
en orre från trädet. Fattar ni hur duktig lillprinsessan är? :) Det kommer bli
en kul höst/vinter! ♥



Och från de, till något helt annat. På onsdag har vi nationellaprov, i matte. Och vid
det här laget borde ni veta hur (jävla) kass jag är på matte. Och om ni inte tror
mig, så ska jag ta och berätta för er att för två veckor sen hade jag omprov. Och
i torsdags fick jag tillbaka resultatet. Och vet ni? Jag hade 3 rätt, 3 RÄTT AV TYP
20 FRÅGOR.
Skulle man skratta eller gråta? Bra fråga.

Går jag och oroar mig inför nationella? Svar: Ja, och nej. För det först, så hoppas
jag för mig egen skulle att jag kommer sitta med huvudet i matteboken dom här
kommande dagarna. Men samtidigt förföljer mig känslan av att det är kört, jag
orkar inte. "Om du klarar nationella, finns det en chans att du kan få godkänt
i kursen".
Finns det en chans, ja. Men den chansen känns minimal, MINIMAL!

Men, om ni inte ser ett inlägg från mig dom kommande tre dagarna, så är det
för att jag med största sannolikhet, har gett mig fan på att inte läsa matte A
ett år till.

5603849399_856163aa43_z_large

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa litegrann. Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0