.

Statistiken ser riktigt bra ut, vad kul att ni vill läsa våran blogg. Har inte blivit så mkt bloggande för mig på ett tag, vet egentligen inte varför, det har bara inte blivit av lixom. Veckan har gått riktigt jävla seegt, en dag har känns som 2, men nu är det snart helg, kommer bli så grymt skönt.
Snart ska jag sätta igång och storstäda mitt rum, dammtorka, renbädda, skura,damsuga, sen ska jag även börja rensa lite saker och kanske t.o.m börja plocka ner lite saker från väggarna å så. Det är helt sjukt, snart flyttar vi ju. Det skänns inte verkligt, snart sticker vi ifrån Älvsbyn, vet inte vad jag känner, det känns både skönt, men ändå trist, jag har ju alltid bott i Älvsbyn, de är ju här jag har växt upp, de är här jag har de mesta av min släkt, mina vänner, ja allt. Nog för att jag kommer nog inte säga upp kontakten med Älvsbyn, kommer nog vara här rätt ofta och så, har ju dessutom ett år kvar på skolan så jag kommer ju vara i Älvsbyn nästan 24/7. Kommer också kännas konstigt att bo i lägenhet, det har jag aldrig gjort och det kommer nog kännas konstigt i början, men ändå skönt, slippa skotta på vintern när de är kallt och så. Ja känslorna åker upp och ner, ena stunden tycker jag det ska bli kul och ena stunden tycker jag det ska bli tråkigt.




Kommentarer
Postat av: kussss

Deeeet kommer bli gryyyymt kuul kusin!!! du förstår inte hur mycket jag längtar!!! :D vi kommer ju kunna träffaas när som heelst o vaar som helst nästan på bara några min!! :D

Jag lääängtar muchomuchomuchoooo!!!! :D <3

2011-05-19 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0