Måndag

Blev att stanna hemma från skolan idag, hade en sån där dag då allt känns sååå jobbigt, jag steg upp, började klä på mig men nää allt kändes så jävla tungt, så jag kröp ner i min säng igen och sov till 1, sen for jag och Minna ut på en riktigt lång promenad, fick rensa skallen lite och nu mår jag bättre. tänk vad lite friskluft, fågelkvitter och lite skog kan göra mycket, fan vad jag älskar naturen, den får mig verkligen att slappna av. Jag kommer aldrig att flytta här ifrån, jag trivs så bra i Sverige-Norrland-Norrbotten och jag kommer nog alltid att ha Älvsbyn i mitt hjärta, även fast vi nu snart flyttar här ifrån.





Kommentarer
Postat av: Tobias

för står mig ej på dig :p

2011-05-28 @ 15:56:55
URL: http://tobiincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0