Vandringen

Vandringen var jobbig, slitsam, smärtsam, extremt jävla jobbig. Behöver jag säga mer? Nä men den hade sina fina sidor också, trevligt och verkligen händelserik tur. Vi började i Nyfors och började gå vid 9 tiden, gick i flera timmar tills vi tillslut kom fram till kisträsk? där åt vi lunch och fortsätte sedan tills det inte var så länge kvar till snöbergstjärn där vi skulle övernatta, vi i gruppen slutade tänka på onda fötter, dålig kondis, knäproblem, rygg ont osv. Vi fortsatte och kom sedan fram till att vi hade gått totalt fel, på något konstigt sätt hade vi lyckats ta fel väg. Vi fick gå där det var som jävligast och kom tillslut efter ungefär 1-2 timmar tillbaka på rätt väg igen. Jag hade ju självklart valt fel skor så mina fötter var så gott som döda när vi kom fram till Snöbergs + att jag hade fått en gigantisk vattenfylld blåsa på sidan av foten. Dagens vandring har varit rent utav hemsk, jag har haft så ont i fötterna och när vi nästan var framme ville jag bara DÖÖÖ! det bara dunkade i mina fötter och ryggen värkte. Sen for jag till mormor och morfar där jag blev ompysslad tills mamma kom och hämta mig.. Nu har jag ont i hela kroppen och ser typ ut som en gammal gubbe/tant när jag går.. gissar att det kommer vara 1000gånger värre imorrn.






Kommentarer
Postat av: Linn

haha det låter lite som jag det där, när jag går nu ;P haha

2011-05-28 @ 00:51:09
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0