Ett gott skratt förlänger livet..

..Har jag hört. Tog nyss en cambild på mig själv efter som man anser att speglar
ljuger. Så fort den tilla rutan öppnades och jag fick se någonting som liknade
en övertrött, sliten.. jag vet inte vad. Jag höll på att dö i skratt ( i övrigt skulle jag
vela dö av skratt, fatta underbart). HUR MAN KAN SE UT PÅ EN MÅNDAGMORGON?!



Och den trogne toffsen sitter där den ska. Och hatar den, de gör jag. Dethär lär ni få
höra hela veckan, men: JAG SAKNAR MITT LÖSHÅR.

Näe, nu ska jag försöka väcka min man. Sen ska jag försöka få nå frukost i magen
på både han och jag. Sen ska jag knalla till min praktik för att kolla hur det ser ut
och så. Blir nog jättebra!

Ha en bra dag, hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0