Freeeeeeeeeeeedag!

Sitter på skolan nu å väntar på att sista lektionen för dagen ska börja..
Ska hålla tal idag, vilket jag HATAR!! Så funderar på att sticka hem och skolka..
Nä men nå ska jag klara det här, även fast det känns som om jag ska dö.
Jag ska prata om vackra fina Älvsbyn.. elr nja vackert är det väll inte precis,
jag ska berätta för statsborna hur det är att bo i en liten håla som Älvsbyn,
där alla får reda på en händelse 5 minuter efter att det har hänt, där alla
känner alla och "centrum" är stendött efter klockan 8.

Är rätt skrattretande egentligen, sen jag flyttade till Luleå har jag
verkligen insett vilken jävla håla Älvsbyn är, en mörk död by där det
aldrig händer nått.. Nä nu känner jag mig dum, jag älskar Älvsbyn, och
det är pågrund av alla fina människor som bor där, saknar er så ♥
men däremot tycker jag inte om själva byn.. Den saknar jag inte
det minsta..

Nåja, bjuder på lite fredagsmusik också, en låt som spelas ofta i mina
hörlurar nu för tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0