Home again

Kom nyss hem från Ormberget.. gick riktigt bra den här gången,
allt gick hur lätt som helst, serverade vin gjode jag t.om också
vilket jag aldrig trodde jag skulle göra, och provade göra drinkar
 i baren..det här kommer bli riktigt bra. Snart kommer jag våga göra allt,
 minns förra året vid den här tiden.. då vågade jag knappt ens visa mig i
 restaurangen, jag var livrädd för att servera. Samma sak med kassan,
den tyckte jag heller inte om.. men nu göra jag det utan att blinka.
Så det märks att man blir modigare och modigare..
det är värkligen bra för mig.. för det gör att jag växer som person.
Nu ska jag i alla fall krypa ner i min säng och se film och njuta av
att jag får sova ut imorgon.


Thihi, bjuder på en vääääääldigt vacker bild på jag och Carro,
som jag nyss fick ett skrattanfall åt!!:)



Godnatt snyggingar!♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hihihi....världens vackraste ändåå! :)

2011-11-12 @ 10:36:20
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tja..man förstår varför ni är syskon ;) Söta i alla fall :)

2011-11-12 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0