Om hår och sånt.

Sitter med färg i håret just nu. Vaknade strax före tre av att Jens mamma
kom och väckte oss, sen har jag ätit typ hela dagen. Jens mamma fyller år
så det har blivit både de ena och de andra, och gott har de varit!

Hur som helst, så blir de inget hår föräns nästa vecka. Så en del av mig häger
just nu och dinglar så fint på en hylla. Jag har med omsorg, tvättat det noga
samt borstat de. Samtidigt som jag sagt väl valda ord till det, att utan det skulle
en del av mig fattas. Vi kommer så bra överens, jag och håret.

Men nu ska vi vara utan varandra i en vecka. Det kommer vara tungt, men vi
ska klara det. Det kommer kännas såå bra när vi väl återförenas.

Anyway. Så ska jag och kolla läget på min nya praktikplats imorgon, börjar
antingen på tisdag eller torsdag. Jag längtar! Tror det kommer vara ett bra
ställe att vara på i allt detta koas, en riktig hjärtvärmare. :)



Allt blir bra en dag. KEEP SMILING.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0