Så många frågor, så lite svar.

Inte var det så mycket bättre idag, inte. Magen och bröstkorgen bråkade med mig hela
natten så jag fick stanna hemma idag. Får hoppas att jag kan gå till alla gullungar imorgon,
men det tvivlar jag nästan på.. Hade nog varit bäst om jag tagit det HELT lungt någon dag,
men det är ju så svårt.. HATAR att bara sitta still och inget göra.

Hur som helst. Imorgon är det "the day", eller vad man ska säga. Ska få träffa min älskade
M, som jag inte träffat på snart tre veckor. Har saknat henne så mycket, så det kommer kännas
bra. Kommer säkerligen vara många känslor och tårar inblandade, men det är så det ska vara.

Jag vet som inte vad jag ska skriva nu för tiden. Jag förstår att ni blir frustrerade över att jag
liksom säger A, men inte B. Men det här är en blogg, det är min och Sandras blogg. Som ALLA
kan läsa. Och till skillnad från vissa andra, så tänker inte jag skriva vad som pågår. Det är bara
idiotisk mot dom inblandade, men det verkar inte vissa små liv förstå. Så jag tänker inte sjunka
ner till den nivån, det är oerhört töntigt.

Men detta kan jag iaf svara på:

- Nej, vi bor inte kvar i huset.
- Nej, jag och Jens har inte gjort slut.
- Ja, Jag och Jens bor tillsammans just nu.
- Och ja, jag har mått bättre.


Tummen ner, just nu!

Men det här ska ta-me-fan inte vara någon deppblogg, hör ni de?! DET FINNS INGA STORMAR
SOM VARAR FÖREVIGT, DET SLUTAR ALLTID REGNA NÅGON GÅNG. OCH EFTER REGN, KOMMER
SOLSKEN.

Bra, då är vi överens. :)

NU-THE WALKING DEAD EPISODE 7!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0