Sjukhus

Under gårdagsnatten vaknade jag av att jag mådde så himla illa och hade obeskrivligt
ont i magen, samt i bröstet och bak till ryggen. Tog en ipren, somnade om, vaknade och
hade minst lika ont.

Så vi for in till jourcentralen i Luleå. Där jag fick... vänta, och vänta och vänta. 270:-
kostade det, och vad fick jag hjälp med? Ingenting. "Vi hittar inget fel på dig, men vi
skriver ut ett recept på blablabla om det skulle vara det som var felet". Okej, tack.

Några timmar därefter blev det bara värre och värre, så Jens packade in mig i bilen
och körde mig till akuten i Sunderbyn. Där fick jag hjälp på en gång, fick ta massa
prover, dricka en otroligt god (läs:vedervärdig) "cocktail", som dessvärre inte hjälpte.
Och det bästa av allt, en spruta med morfin i magen.. som hjälpte! I alla fall lite, en
stund. Vid 1 tiden var vi hemma. Kul lördag, med andra ord!

Och idag är dagen med stort D. Skyltsöndag! Har längtat huuur länge som helst,
men kan jag fara? Nepp. Det känns verkligen som att det är en liten djävul där
uppe i det blå bara ville göra livet surt för mig.

Men, efter regn kommer solsken.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men lilla gumman! Stackare <3 Älskar dig sötis. Hoppas vad det än är som är fel går över snabbt som attan. puss!

2011-11-27 @ 21:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0