Utkast

Just nu sitter jag lite halvt påverkad. Jääklar vad jag har sniffat på doftljus,
finns ju nästan inge bättre! Mumma!

Efter ljuspartyt for vi en snabbis till Linnea. Och åt hennes specialgurka.
Så nu är jag ledsen för att vi inte har ingridienserna till specialgurkan,
för jag är verkligen sugen på specialgurka. Fortfarande.
Ajja, får väl försöka knepa ihop någonting som smakar nästan
lika bra iaf.

Imorgon har jag körlektion, klockan 8 på morgonen närmare
bestämt. Därefter tänkte jag gå på gymmet och biffa, ha lite
private time. Det behövs, känns det som.


Försökte se söt ut. Men failade totalt. Som vanligt. Somsagt, mina ögon är som
två hängande påsar, måste börja bli bättre på att sova, känner jag.

UPPDATE: Detta inlägg skulle publicerats igår. Men jag hann aldrig skriva klart
det, eftersom allting vart kaos. Och jag som inte trodde det kunde bli så mycket
värre. MEN, de kunde de. Jag älskar er ALLA.







Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan aldrig misslyckas med att se söt ut!!

Och nej vad har hänt? Vi måste prata så jag får höra hur du haaaar det nuu <3 puss

2011-11-12 @ 06:30:45
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0