Fredag

Är på skolan och väntar på att svenskan ska börja..
Så himla skönt med fredag idag. Ska dock jobba hela kvällen.
Det är bröllop på Ormberget ikväll så jag ska servera och sånt.
Men det blir nog kul för kommer få pynta och duka och det är
de jag tycker är kul, servering är väll inte min starka sida..
är alltid så rädd att jag ska tappa tallriken på någon,
men oftast brukar det gå bra. Jag får förska ge allt sånt med
servering till dom andra och så får jag fixa det andra.

I helgen vet jag inte vad jag ska göra..
får väll se vad helgen har att erbjuda, kanske blir att
agera filmstjärna.. eller musikvideofilmstjärna rättare
sagt. Jag har lovat att ställa upp i en musikvideo som
Emelie ska göra och snäll som man är så ställer man upp,
vad gör man inte för sina vänner? Nä men.. det blir nog
riktigt kul tror jag, även fast jag HATAR att vara framför
kameran, men nån gång måste jag ju bryta min skräck
jag går ju för fan media.. mitt verktyg är ju en kamera
av nått slag, antingen filmkamera eller vanlig kamera, och om
det inte är en kamera så är det en zoom eller nått sånt. Så
vad jag än gör så fastnar jag ju någonstans så lika bra att försöka
övervinna min rädsla.

Även fast min reaktion när jag ser mig själv oftast blir " Men va i helvete,
är jag sådär fet? åh fyfan vad jag går fult, Usch vilken finne jag har
i ansiktet.. OMG!! Vilket är så jobbigt, så kanske om jag försöker övervinna
rädslan så kanske jag kommer säga någon dag "Åh vad fin jag är"
Vilket hade varit underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0