Sugar is great!.. eller så inte

Ikväll är de bugg som gäller.. så nu sitter jag i mitt rum och
lyssnar på lite dansmusik så man ska bli lite taggad..
I helgen har jag myst på och varit hos Emelie lördag till söndag..
vi såg film och åt en MASSA gottgott!

Känner att jag börjar vara less på godis och sötsaker nu..
egentligen är det inte ens gott.. utan de är bara själva sockret
som lockar.. jag är fan beroende..
funderar skarpt på att höra med mamma och pappa om vi
kan göra någon deal med de där med sötsaker...
typ att om jag inte äter godis på ett år så får jag
något av mamma och pappa.. nånting jag verkligen vill ha och
behöver, så att jag kan tänka på den där fina belöningen
när sötsuget börjar komma smygandes på mig..

Som det är nu så går en stor del av mitt studiebidrag
till sötsaker och mat.. speciellt när jag är med Minna♥
Vi gillar att unna oss saker när vi är med varandra, därför
brukar det ofta bli en hel del Restaurang/café besök
Och oftast en massa snask som godis å skit!

Nä så här vill jag inte ha det.. FY!! Det måste bli ändring
på det här,och om jag ska klara det här med sockerförbud
Så måste det vara någonting som jag VERKLIGEN vill ha,
för annars funkar det inte, hade ju kunnat vara en bil, kamera eller en hund..
Men ingen av dom där grejerna går ju.. en bil är ju för dyr och en hund
går ju inte heller.. vi har ju redan 2 stycken och en till skulle nog
bara bli jobbigt.. det är en kamera då i sånna fall.
Men om jag ska vara ärlig så har jag som tappat intresset med att fota,
vet inte om de är för att jag inte har rätt material eller om det helt enkelt
är så att jag har tröttnat... Nä jag vet inte, måste tänka ut nått smart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0