En sån där lista

SKULLE DU HELST:
1. Pierca tungan eller läppen? - Läppen
2. Vara seriös eller oseriös? - Oseriös
3. Vricka grön eller röd mjölk? - Röd
4. Brinna upp eller drunkna? - Helst inget.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Beror på.. ibland vill man umgås med kompisar och ibland med familjen.

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon nu? - Ja det gör jag.
2. Har du skolkat? - Har väll hänt nån gång
3. Varmt eller kallt? - Varmt
4. Soligt eller regn? - Soligt såklart
5. Fanta eller cola? - Cola
6. Är du nyttig av dig? - Haha, NEJ!

OM MIG:
1. Vad heter du? - Sandra Ingegerd Harlin
2. Syskon? - Lillasyster Caroline
3. Vart bor du? - Hemma
4. Hur många barn vill du ha? Hm, 2-4 kanske.
5. Vill du gifta dig? Om jag hittar någon som jag verkligen tycker om så absolut.
6. Favorit tid på dagen? - Natten
7. Humör just nu? - Hm, varken glad eller ledsen så nått där emellan.
8. Sugen på just nu? - Ingenting
9. Vilket shampoo använder du? - Nått från Klippet, vet inte vad det heter.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Pussat någon? - Näe
2. Sjungit? - Ja, jag sjunger varje dag.
3. Blivit kramad? - Jodå
4. Känt dig fånig? - Varför skulle jag? Näe
5. Saknat någon? - Jo
6. Dansat galet? - Haha, ja faktiskt!
7. Klippt håret? - Nej, det var ett tag sen.
8. Gråtit? - Nej

GREJER:

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej, jag är en snäll flicka ;)
2. Har du en hund? - Jag har två stycken
3. Sover du helst ensam eller med någon? - Med någon, de är mysigt.
4. Tror du på spöken? - Ja det tror jag.. eller andar tror jag på..
5. Är du mörkrädd? - Ibland
6. Vad vill du ha just nu? - Nått som får mig att bli pigg.. är så jävla trött!!

KÄRLEK:

1. Är du singel nu? - Ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - Långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Absolut
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Har väll hänt någon gång
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nä vrf ens?
7. Har du varit på en blind-date? - Haha.. ja faktiskt!
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Klart jag har
9. Saknar du någon av dina ex? - Nä inte det minsta
10. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja det har hänt
11. Brukar du tänka på dina ex? - Ibland
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Afraid to shoot strangers - Iron Maiden

KOMPISAR:

1. Har du nån bästa vän? - Minna♥
2. Är du ofta med dina vänner? - Ja de tycker jag väll.. eller typ lagomt
3. Vad brukar ni hitta på? - Det är så olika till person till person.. men oftast brukar vi bara ta det lungt
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Klart jag kan!
5. Vem vet mest om dig? - Det är nog Minna.

OM DIG:
1. Hur gammal är du? - 18år
2. Hur lång är du? - Hm.. kanske 169-170 kanske?
3. Vart bor du? - Hemma i Luleå på porsön.
4. Är du nöjd med ditt rum? - JÄTTE NÖJD!! det är såååå mysigt!!
5. Villken är din riktiga hårfärg? - Typ ljusbrun
6. Har du någon sjukdom? - Näe
7. Är dina föräldrar skilda? - Nej
8. Gillar du skolan? - Ibland
9. Hur svarar du i telefon? "Hallå. Hej det är Sandra

VAD:
1. Åt du senast? - Pastagratäng
2. Drack du senast? - Vatten
3. Har du på fötterna? - Ett täcke
4. Lyssnar du på just nu? - Carro som håller på och gormar i köket
5. Gillar du mest hos dig själv? - Försöker gilla allt.. men typ håret, ögonen, benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0