Let me be the one you call.


Får rysningar i kroppen när jag hör denhär låten. Dock så är den mycket
bättre med ett par rejäla högtalare, ist för att par sprända, usla laptop-högtalare.

Idag vaknade jag upp med världens halsont. Så blev att stanna hemma idag,
bättre de än att smitta hela bunten på dagiset. :)

Sen har jag bara tagit det lungt, sovit och pratat om allt. Känns otroligt
skönt att prata med folk som verkligen förstår mig och som bryr sig. ♥

Skulle ju äta skaldjur igår, men ist åt jag buffé.. Så nu är jag ÄNNU
mer sugen på skaldjur.. Gaah, dör. Tänk er blåmusslor, kokta i vitt vin,
tigerräkor, lax.. Aaah. Vilket i-landsproblem.

Nä, hade ingen blogginsperation idag. Så forgive me för tråkiga
inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0