Im crying

Har gråtit till A Walk to Remember, alltid lika bra och berörande..
Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa så sött.
Imorgon ska jag agera filmstjärna.. Får väll se hur det kommer gå,
var filmstjärna hela förra onsdagen också,
kändes hemskt att stå framför kameran, och jag ville bara dö.
Men vad gör man inte för sina kära vänner♥
Men jag ska nog allt hämnas någon dag Emelie, mohaha!!

Idag har inget speciellt hänt. Skola som vanligt och sen var
jag och Carro och fikade på Börje Olssons.. dom har så enormt
goda varmamackor där, speciellt den med kyckling,
den måste ni verkligen prova någon gång. det är mumsfillibabba.




Sovgott♥


 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Får se om den dagen kommer! Jag kommer vänta på dig ;)

2011-11-23 @ 08:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0