Sandra is back

Ja då har man provat på att tävla i bugg..
det var JÄTTE kul och jag lär nog göra om det.
Placeringen i tävlingen vart väll inte så jätte bra.
Kom inte vidare till duellen..
men jag är då nöjd över min prestation,
det är min första tävling och jag kan ju inte förvänta
mig att jag ska vinna hela tävlingen första gången..
Men nån dag ska jag banne mig stå där på prispallen.

I veckan har jag sovit, tränat hosta och snuva, och
någonstans där emellan har jag umgåtts med Minna♥
Hon kom till stan och vi mös på, vi shoppade, fikade på
stan gick på bio och smaskade i oss en massa onyttigheter.
Sen har mitt rum även fått en helrenovering så nu ägnar jag
den största delen av mitt liv i mitt rum.. de är så mysigt!!!
Ni får se bilder sen när allt är 100% klart!

Sen har jag även bytt telefon, min älskade samsung u600 är död!
tillslut gick det inte att ringa med den nå mer.. högtalaren var
sönder, men snacka om att den har varit med om mycket, blivit
tappad i backen ett X-antal gånger, blivit tappad i en färgburk..
svettskada (vattenskada) så att skärmen har blivit helt miffad.
Men ändå har den följt med mig genom åren. Nu har jag istället
köpt mig en samsung Galaxy S2 istället.. får väll se hur den funkar
hitils är jag nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0