Bloody sunday.

Deppsöndag, hatar söndagar. Finns det något värre än söndagar?
Dagen innan skolan, innan helvetet. Man har som inte lust att göra
någonting, bara vara deppig. Sa jag att jag hatade söndagar?

Anyway.
Vaknade typ nyss och är skittrött. Igår såg jag och Jens
Transformers 3 för andra gången och jag somnade typ på en gång.
När jag vaknade imårse trodde jag klockan var typ sju, istället var
den typ ett och jag hade inte samvete att fortsätta sova.

Nu sitter jag här i Jens skogsmaskinströja, som förövrigt är jävligt
fin. Känner mig som en zombie och funderar på att baka.


Såhär ser Dahlarn ut en söndagsmorgon. Lite deformerad och sådär, men vadådå? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0