En orolig mamma.

Hittade Enya på andra sidan vägen nyss. Där hon INTE får vara. Vi har nämligen lärt
henne att inte vara vi vägen, och på det viset får hon vara ute och springa när hon vill.

Men nu när hon bröt mot lagen vet jag inte om jag har så stort förtroende längre. Hon
har iaf fått en rejäl utskällning. Skulle aldrig förlåta mig själv om någonting hände henne.

Nåväl. Idag mår jag sådär. Känner mig hängig och orkeslös. Gissar att Jens förkylning
är påväg att drabba mig också. Åh.



Måste trots detta laga mat åt familjen. Och idag blir det hemmagjorda hamburgare, så jag
har nyss rört ihop en bröddeg.

Vet inte om det blir nå Sandra och Linnea idag som det var tänkt. Får se om jag orkar
lite senare ikväll.

Jaja, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0