För alla.



En gång för alla. Jag blir glad för alla kommentarer jag får, tro mig!

Men ni måste förstå att jag inte skriver domdär inläggen för skojj skull, för att påverka
och göra er nyfikna så att ni kan tycka synd om mig. VERKLIGEN INTE.

Bloggen är en sida där jag uttrycker mig i ord. Vare sig jag är glad, arg eller ledsen.
Det är JAG som väljer vad jag ska skriva, och vad jag ska publicera.

Det här är min åsikt. Men med mina inlägg tycker jag det är viktigt att visa att livet
inte alltid är någon dans på rosor. Man glider inte fram på en räkmacka hela livet.
Ibland får man finnar, ibland känns livet fuckat, ibland känns livet underbart.
Det är bara så.

Helt ärligt så kan livet gå och ta sitt liv just nu. Men de är så de är.
Jag är iaf så tacksam för alla som stöttar mig, jag älskar er alla!
Puss på er ♥







Kommentarer
Postat av: D.

"Men ni måste förstå att jag inte skriver domdär inläggen för skojj skull, för att påverka

och göra er nyfikna så att ni kan tycka synd om mig. VERKLIGEN INTE."



Det verkar som att du vill göra oss nyfikna och att vi ska tycka synd om dig när du skriver dina inlägg! Och jag talar faktiskt för några läsare när jag skriver det här, därför måste jag ha uttrycket "oss" och "vi", sug på den marie. Vore bara bättre för oss att få läsa vad som hänt! I slutändan blir det ju jobbigt för oss också! Jag kanske inte läser bloggen för att jag vill läsa det du skriver, ni är faktiskt två bloggare! När jag ska kika in och läsa vad S skrivit, så kommer ju hur som helst dina deprimerade inlägg upp, inte så lätt att undgå dom. Läser gärna dina inlägg M, bara dom inte är så negativa.



Och Marie, vars fick du luft ifrån? Fan så sur man kan vara liksom ;o) Driver man en blogg ska man kunna ta åt sig kritik och tips för att den ska bli bättre. Utan deras läsare hade inte bloggen varit någonting, därför ska man lyssna på läsarna, vad dom tycker. Och bevisligen håller du med mig i det jag säger, det skrev du ju själv. "Dö i en eld", fantastiskt så moget :-)

2011-10-29 @ 13:11:14
Postat av: Emma Jonsson

Snälla nån, hoppa över Minnas inlägg om du stör dig på dom. Jag antar att hon skriver för hennes egen skull, för att hon mår bättre av att skriva av sig. Det ät ju trotsallt hennes blogg. Om hon mår dåligt så behöver du inte lägga dig i och skriva dåliga saker, lägg märke till de bra sakerna istället, D.

2011-10-29 @ 13:24:47
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, nästan skrattretande, jag har sagt det förut och jag säger det igen, dra tummen ur röven och hitta glada inlägg om det är det du vill. Hon tog för övrigt åt sig kritiken bra (ifall du missade det) och jag som sagt sa att jag respekterade att du tyckte som du tyckte, att det var fult att du skrev "oss läsare" och "vi" som att du trodde att alla deras läsare har anlitat dig till våran egen lilla röst, nej, nej nej, det har vi inte. Tala för dig själv som alla andra istället. Förstår inte vad jag höll med dig om? Haha. I varje fall så är det inte så viktigt. Du får absolut tycka som du vill, och det får jag med. Oh and ja, dö i en eld. Mogen? Om jag är! ;D

2011-10-29 @ 19:03:25
Postat av: maja

hahaha, så jävla omogen "D" det här är ju förhelvete minna och sandras blogg, dom har inte gjort den för att DU ska läsa den eller för att du ska tycka den är bra och passa dig, utan för att dom ska minnas vad dom har gjort, livets upp och ned gångar. Då är de ju fan ditt egna problem om du väljer att läsa bloggen, om du har så mycke att klaga på så sluta läs!! Minna väljer själv vad hon ska skriva och hur mycket hon vill dela med sig av sitt liv, sluta säg att hon gör det för att göra er läasare nyfikna, det är ju absolut inte för att jävlas, hon har väl ett privatliv, men du verkar ju då inte ens ha ett liv som kan sitta och kommentera sånt skit, väx upp!!

2011-10-30 @ 20:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0