Förskyld

Nu har min förskylning slagit ut ordentligt,
vaknade med feber och hes som fan,
gick nästan inte att prata..
Jag blir så ledsen, jag som hade tänkt klä
ut mig och fira halloween.. Men de kommer
ju inte att gå nu, och Ikea skulle jag också på idag..
men de fick jag också skita i.. Så nu sitter jag här helt ensam,
mamma och pappa är på ikea och Carro har svikit mig
för Martin... Carro lär ju vara där tills nästa lördag om
jag känner henne rätt och mamma och pappa kommer
inte hem förens ikväll.. så nu får jag ligga här
ensammen i sängen och gråta.. de är så synd om mig!

Nä skämt å sido, Nå klarar jag mig själv.. de är så skönt
att vara hemma själv, dessutom har jag ju 2 hundar som gör
mig sällskap..Så jag ska egentligen inte klaga. Men jag blir
så ledsen att förskylningen skulle ta och dyka upp nu precis
den här helgen, jag hade ju velat klä ut mig och roa mig under
Halloween.. Men he gick it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0