Misslyckad.

Godmorgon!

Dagen började med att vi hade prov, tydligen. Så det blev givetvis inget provgörande
för min del. Eftersom jag inte hade den blekaste om att vi hade prov. Lyckat.

Lyckat nr2. Imorse kände jag inte för att ha en slossahossadag. Så jag tog på mig mina
nya, enda klackar och en ny tröja. Dessutom bara skinnjacka som bara ser fin ut, inte
fyller någon som helst värmande funktion. Vad får jag veta då? Jo, att vi ska ut och gå
till nån jävla sjö på naturkunskapen. Inte kan jag väl gå och leka skogsmulle i klackar
och typ ingen jacka? Helvete.

Tumblr_ls9683dcr81qa42jro1_500_large

Sen så har jag inte hittat nån APU-plats. Funderar på att ringa och höra på NTI om jag
får komma och leka dum ävenfastjagegentligenärmycketbättreänallapåntiförderasskolaär
intelikabrasomvåranhehehehe. Men jag vet inte. 5 veckor med Sandra hade ju inte vart helt fel,
liksom därför jag ens kom å tänka på NTI. Hade de it vart för Sandra hade tanken aldrig slagit mig.
Men somsagt, jag vet inte.

<-- Cpskolan som tog min Sandra ifrån mig. Kan den inte gå
och hitta ett annat offer!?



Kommentarer
Postat av: Linn

Alltså Minna förlåt ;/ jag har grymt dåligt samvete nu. Jag kom inte alls ihåg det när du frågade mig, och sen har jag då helt efter det glömt bort att du ens frågade mig. Men vet du vad, det spelar ingen roll om du inte gjorde provet eller inte. För den där kursen är ändå så jävla tråkig. Så det finns värre saker i livet, du kommer att klara provet nästa gång och få MVG :D. Du missa bara ett jävla tråkigt prov som sög :).

2011-10-11 @ 16:56:10
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0