sååå jävla pinsamt

Jag och Carro kom på att vi skulle sjunga singstar så vi
sätter igång playstationet och börjar sjunga.. till en början
är vi lite fega och försiktiga med ju längre tiden går så blir
vi mer och mer varma i kläderna och börjar sjunga låtar
med lite högre ton, bland annat  Carola - främling och
heart - Alone. Och ni som har sjungt dom låtarna vet att
dom är ganska höga så man måste verkligen ta i när man
sjunger. Lät väll inte så jätte vackert, med de är kul att få
sjunga ut ordentligt..

Plötsligt när vi är mitt uppe i en
sång så börjar de banka i golvet.. då har grannarna
under oss hört när vi har sjungt och lejdat oss..
såååå jävla pinsamt!! Hur ska jag kunna visa mig
ute nu.. herregud! Vi som trodde att ingen hörde.
Märks att man inte är van att bo i lägenhet.. fast
tycker ändå att dom borde ha lite överseende,
klockan var halv 12 och dessutom är de lördagkväll,
inte går väll folk och lägger sig kring halv 12 en lördagkväll?
Hade ju varit en annan sak om de var en söndagkväll
och folk ska upp och jobba, då hade jag förstått
att dom hade bankat.. är väll nå surjävlar till grannar vi
har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0