Tur vs otur

Jag är så himla dålig på blogga vet aldrig vad jag ska blogga om.. 
Börjar alltid skriva på nått som sen bara blir så tråkigt att de
inte går att visas i bloggen.

Nåväl jag lever och jag mår bra, har de så slappt nu för
tiden så att det nästan blir för slappt.
Behöver inte läsa samhälls nu på ett tag eftersom att jag
läste det kapitlet vi läser nu i 2an.. så nu har jag i princip
ungefär 1 lektion varje dag, sovmorgon till 11 nästan varje dag..
så jag ska verkligen inte klaga..
Dansar gör jag mycket nu också ungefär 2-3 timmar varannan dag..
tävlingen börjar närma sig och jag behöver träning..och de är så himla kul.
I söndags hade vi en skojtävling på träningen, så vi fick prova på hur det var
att tävla, och jag och killen jag var med kom på första plats, vilket jag
verkligen inte trodde jag skulle göra så det var verkligen kul.
och om jag ska vara ärlig så är allt så jävla bra nu..
så jag skäms nästan för att säga det, allt är på min sida nu för tiden,
allt bara flyter på. Känns som om jag har snott Minnas lycka och gett henne min otur..
för Minna har det inte lätt just nu, men jag ska sprida lite lycka och glädje till henne,
för så här ska hon inte behöva ha det.

Den här är till dig Minna!
"Don't worry, it will soon past Whatever it is"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0