Måste vara stark.

Godmorgon!

Jag vet inte hur denna dag kommer sluta, med tanke på vad som kommer ske. Men
jag hoppas vid mitt liv att allt slutar bra. Att dom förstår.

Vad som än händer så kommer jag alltid stå på din sida. Om vi så ska strida mot
hela världen, kommer jag finnas där för dig.

Fick just en praktikplats, på Atelé Grodan i Luleå. "Jag har bra erfarenhet av dom
som går i Älvsbyn.. Så nu har jag höga krav på dig!" Shitmygod. Jag som jämt
måste tänka i hundra år när jag ställer in en kamera, jag blandar jämt ihop allt.
Jaja, tänk positivt. Det kommer bli jättekul och jag kommer säkert lära
mig massor! :)



- Nu kan mardrömmer gärna få vara över.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det per på grodan som sa det? Dom skämtar HELA tiden, man får inte ta honom på allvar :)))) gör bara ditt bästa så går det bra :)

2011-10-27 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0