Skolfoto

Har haft skolfoto idag, usch jag hatar fan skolfoto, har aldrig lyckats bli bra på nått kort.. lyckas alltid göra nått fult på skolfotot. Men skitsamma, ska då inte ha nån bild på mig själv, de enda jag vill ha är skolkatalogen. Sitter nu och väntar på att svenskan ska börja klockan tjugo i två, upptäckte att jag nu äntligen kan börja lyssna på spotify igen, är för snål för att skaffa premium.. men börjar känna att det börjar vara dags att göra det snart när dom flesta spelningslistor har börjat se ut såhär:





Kommentarer
Postat av: Emmiz

Hej var gärna med i min tävling där du kan vinna smink och en överaskning/ godiebag. Ta sista chansen nu, bara få dagar kvar så utser vi vinnaren..

2011-10-04 @ 18:25:34
URL: http://www.nattstad.se/Emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0