Why is everybody so serious?

Frågor jag ofta ställer mig själv:

Varför verkar vissa personer sträva efter att vara elaka?

Varför går jag inte och lägger mig när jag är trött, istället för vid 12 tiden?

Varför tror alla tandläkare att man vill tillbringa sitt liv framför spegeln,
med att borta tänderna?

Varför är allting tungt just nu?

Varför ska alltid djur vara så självmordsbenägna och springa över vägen,
JUST när det kommer en bil, istället för att vänta?

Varför får jag inte dåligt samvete när jag tjockar i mig sötsaker?

Varför finns det typ inte Leos lekland för äldre personer?

Varför slutar jag ALDRIG bita på naglarna?

Varför nöter jag "Jessie J-Price tag", när det egentligen inte är min musiksmak?

Så många frågor, så lite svar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0