Jåådå,

Matvanor:

Bästa maträtt? Hm.. palt, blöta, asiatiskt.. kan inte välja!
Bästa dryck? Juice eller vatten.

Hat dryck och maträtt? Kåldolmar, pölsa, fiskbullar..  Och sprit är skit.

Bästa alkoholdryck? Är väl cider isf.

Använder du smör på smörgåsen? Ett MÅSTE!
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.

Favoritglass? Ben & Jerry's


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte är det mycket.

Har du mer skor än kläder? Neej, skor är trisst.

Favoritplagg? Oii, vet inte! :)

Hatplagg? Typ leggings med en massa blommor och mönster på..


Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar.

Vad vill du bli? Författare, journalist, eller kanske kock. Det är upp och ner nu!

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jodå. Men ångrar lite att jag inte läste HR..

Är lönen viktigast? Jo, det är viktigt.


Boende:

Lägenhet eller hus? Hus.

Framtidsplaner med boende? Bor i hus. Drömmer om att flytta till en norrbottensgård!
Litet eller jättestort? Stort.

Drömboende? Norrbottensgård, nära ett vattendrag, i Älvsbyn! ;)

Landet eller mitt i stan? Landet. Åt helvete med städer..

Mysigt eller sterilt? Myysiigt! :)

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nepp.

Är otrohet okej? Nej, verkligen inte.

Älskar du någon? Jaa, Jens och Enya. Också min familj såklart..

Betyder familjen mycket för dig? Såklart!

Är du lojal? Jag försöker! :)

Tycker du om att dricka dig full? Nej, inte de.

Hemmafest eller krogen? Vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0