Lördag

 

Hade dålig hårdag idag..då fick mössan åka på och sen blev allt frid och fröjd igen..
Nåväl idag har jag varit i Älvsbyn, följde först mamma till mormor och morfar där jag hjälpte till att städa bilden både utvändigt och invändigt, sen när vi väl var klara så snodde jag bilen till Älvsbyn och for och hälsade på Minna och Jens, sen efter några timmar hos dom for jag tillbaka till Nybyn igen och hämtade upp mamma och sen for vi hem. LTU - Luleå Tekniska Universitet firar 40år så de är värsta festen här nere i parken..man hör musiken som dunkar och om man går ut på balkongen kan man lyssna på musiken som spelas, när vi kom till porsön möttes vi av värsta fyrverkerier, så de är riktigt party...vart jävligt sugen på att fara dit men gissar att de bara är för LTU studenter...kanske man skulle försöka smita in? Nä, är nog bäst att inte försöka.... går nog ut på balkongen med en filt och lyssnar på musiken istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0