Mappen med det fina namnet.

Idag på fotot fick vi själva sitta modeller, för att sedan använda bilderna
till lite retusch. Och jag säger er, här och nu. ATT SÅNNA SOM JAG SKA
INTE VARA FRAMFÖR EN KAMERA! Jag känner INGEN som blir så jävla
vedervärdig på kort som jag! Jag vet inte hur jag gör. Men nervositet
gör liksom att min ögon krymper, att näsan ser ful ut och att jag får
typ miljoner dubbelhakor.

Varför kan jag inte bara se normal ut?! Jag visste liksom inte om
jag skulle skratta eller gråta när jag laddade in bilderna på
datorn. Nä, fyfan.

Mappen fick då iaf ett väldigt genomtänkt och bra namn.



 "Äckelfoton" heter den.



Blöööhöö.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Nämen sluuuta! Du blev ju assnyggg!!!

2011-09-01 @ 23:18:04
URL: http://evelinasworldofgreatness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0