Morning

Idag är det en bra dag. Ny dag nya tag, you know. Jag fick sova extra länge
på morgonen för att Jens skjutsade mig till skolan, jag kanske till 10% INTE
kuggade samhällsförhöret, jag fick just ett mess om att mitt paket med hår
kommit och sist, men inte minst, Sandra kommer idag! I'm a happy girl!

Så, till alla er som är less på mitt hårkröjmande, nu är det slut. Aldrig mer.
Och om jag av någon okänd anledning, vilket Jens påstår, kommer ångra
mig, tänker jag INTE ta ut det över er. Då var det sagt.

Nuu ska jag försöka hitta min snygga vän Tobbe och fråga om han vill
göra mig sällskap till Ica, whopwhop!


Gammal, "vacker" bild på me and my babe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0