Planerar mitt nästa husdjur..



Tänk en fet sånnhär som bara kryper upp och gosar med en?
ja, jag är seriös!

När jag gick och planterade i sommras såg jag en massa ormar
varje dag, oftast små ormbäbisar. Hade sån lust att bara plocka
upp dom och ta med mig hem, så sjukt söta!



Den här var dock ingen bäbis. Och snäll var den inte heller, så den råkade ut
för järnröret, dock inte mitt. Stackarn ändå..

Fast tror inte jag får någon ormis av Jens.. Han är ju livrädd för dom. :(

Dessutom är jag lite osäker på detdär med matningen.. Ge dom små, söta, vita
möss med rosa tassar liksom? Huvvaligen :(

Fast, å andra sidan. Så bor vi ju i ett gammelhus där mössen verkar ta sig in
här och var och lägga sig å självdö. Idag hittade jag en i vedlådan. Mysss.

Nää, men jag ska äga en orm innan jag dör.



Kommentarer
Postat av: Julia

Skaffa naken katt!!!

2011-09-29 @ 12:06:14
Postat av: Lina

Näh fyyyyyyhh

2011-09-29 @ 19:28:41
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0